Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 18:52:53 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Nie jest to takie durne ograniczenie. To znaczy nie by³oby
>durne, gdyby p³yta by³a *u¿ywana* faktycznie. Po co bowiem
>kopiowaæ *wszystko* na dysk twardy komputera, skoro mo¿na
>skopiowaæ na przyk³ad 500 MiB materia³ów potrzebnych czêsto
>lub z bardzo ma³ym opó¼nieniem, a pozosta³e 4 GiB muzyki,
>filmów i map wczytywaæ z DVD w razie potrzeby.

Radek, wiesz równie dobrze, jak ja, ¿e wczytywanie "w razie potrzeby"
oznacza zazwyczaj znacz±co wolniejsze dzia³anie softu w razie tych
potrzeb.

>Niestety, najczê¶ciej p³yta jest potrzebna w napêdzie tylko
>z dwóch powodów: a) by ³atwiej uruchomiæ grê, bez potrzeby
>klikania czegokolwiek poza przyciskiem "PLAY NOW", b) by
>sprawdziæ oryginalno¶æ no¶nika.
>
>PS. ¦wietne rozwi±zanie zastosowa³ tutaj producent gry "Bal-
> dur's Gate". W konfiguracji programu okre¶la³o siê ilo¶æ
> danych buforowanych na dysku twardym. W czasie gry dane
> by³y wczytywane z CD i buforowane zgodnie z okre¶lon±
> hierarchi± na dysku twardym. Im wiêkszy bufor, tym rza-
> dziej trzeba by³o mieszaæ p³ytkami.

Hmm... nie pamiêtam, szczerze mówi±c (a mam dwójkê na pó³ce; a mo¿e to
tylko w jedynce by³o?)

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |