Re: co stalo sie z HKLM w rejestrze xp ?

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 12:05:44 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Radosław
Sokół raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> 1) Co stało na przeszkodzie, byś te testy robił na maszynie
> wirtualnej?

Nie używam, nie lubię symulantów, zarówno wśród ludzi jak i maszyn ;)

> 2) Czemu masz takie dziwne wymagania, że rozwijany od lat
> WinAMP nie jest w stanie ich spełnić? ;)

Winamp?!
Sama instalka zajmuje jakieś dantejskie ilości megabajtów,
od tego zapuszcza jakiegoś Winamp Agenta, który mi tylko brużdzi,
trudno jest ustawić skróty do odtwarzania które nie wymagają
wyświetlania okna programu (Play/Pause, Stop Next, etc.).
Poza tym niejasne jest dla mnie co stanowi licencja, czy mogę go
używać niekomercyjnie za darmo, czy nie?

A XMPlay?
"instalka" (właściwie zwykły Zip) to ćwierć objętości dyskietki,
w sumie - z wszystkimi potrzebnymi mi pluginami i skórami -
swobodnie mieszczę się w kilku dosłownie megabajtach.
Program freeware, bez kręcenia i niedomówień.
Polecam serdecznie i z głębokim przekonaniem!
http://www.un4seen.com/xmplay.html

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/