Re: jak zablokować aktualizacje FireFoxa?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 10:58:26 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> Choćby z uwagi na zgodność z danym rozwiązaniem. Np. ostatnio musiałem
> usuwać IE8, który się zaktualizował z systemem, albowiem Xsat czy
> jakmutam działa wyłącznie z IE7 i na 8 nie pójdzie.

1) Z racji takich problemów właśnie IE8 ma tryb zgodności.

2) Ja bym raczej zostawił IE8 a wywalił to, co ma problemy
    z nowszą przeglądarką. Czy z powodu, że nowe klucze nie
    mieszczą Ci się w torbie rezygnujesz z wymiany na nowy
    zamka drzwi domu, który da się otworzyć byle gwoździem?

> Sam np. zablokowałem aktualizację Thunderbirda, bo potrzebuję
> Lightninga, a nowa wersja jest z nim niezgodna.

Na parę dni można, a wtedy pewnie się pojawi nowsza, zgodna
wersja.

> No wiesz, produkcję Firefoksa finansuje google, które ma już swój

To ciekawe dlaczego akurat fundacja Mozilla występuje prze-
ciwko Google i zapowiada wycofanie Google jako strony star-
towej z kolejnych wersji Firefoksa?

> produkt i na przykładzie YT widać, że próbują zmarginalizować konkurencję.

A testowałeś z Forefoksem 3.6? Bo może już działa.

> No właśnie. Firefox chwali się na lewo i prawo, a pomimo to YT wybrał
> Safari, Chrome i IE mit Chrome cośtam, a pominął Firefoksa. Wniosek --

Google nie może sobie wybrać, jakie przeglądarki będą w sta-
nie odtwarzać sekwencje wideo na nowej wersji YT. Jeżeli
nowe wersje Firefoksa będą obsługiwały potrzebne kodowanie
obrazu, *też* będą świetnie działały.

|                 |  Politechnika Śląska                   |