Re: [Win7] Plik Zgodności - problemy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 00:19:32 MET

Dnia Wed, 03 Feb 2010 23:22:46 +0100, BertTrust@gmail.com napisał(a):

> Tzn istnieje sugestia, żem ślepy bądź co innego? :-)
>
> Sytuacja do odtworzenia, którą przed chwilą sprawdziłem. Archiwum a w nim
> katalog "SkinClassic" z katalogiem docelowym .../Skins - rozpakowuję i:
> w katalogu C:/Program Files/XXX/Skins/ nie ma katalogu "SkinClassic", nie ma
> również przycisku "pliki zgodności". Uruchamiam program chcąc wskazać katalog ze
> skórkami i oczywiście nie mogę, bo nima. Jako, że to mój drugi dzień na siódemce
> ultimate trochę i zajęło obczajenie funkcji "VirtualStore" takoż i tam zajrzałem
> [...]

Też trochę się przyglądałem temu i doszedłem do wniosków, o których już
napisałem. Teraz jednak widzę, że popełniłem błąd myślowy: skoro bez
podniesionych uprawnień nie da się utworzyć żadnego folderu w Program
Files, to musi istnieć możliwość tworzenia folderów wyłącznie w Virtual
Store. I tak jest faktycznie. Jednak te foldery nie są widoczne w
Eksploratorze, nawet jeśli są w nich jakieś pliki, a to już jest
ewidentny błąd Eksploratora. Tak więc, wygląda na to, że masz rację...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/