Re: Przyspieszanie Se7en

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 18:38:56 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2010020312162300@grush.one.pl...
> Placebo. Plik wymiany jest wewnętrznie sfragmentowany w cał-
> kiem sporym stopniu, zewnętrzna fragmentacja nie ma już tak
> wielkiego wpływu :)

o tym nie pomyslalem, ale i tak zawsze ustawiam go na minimum

vista x64 z sp2 domyslnie daje mu tyle ile mam ramu - 8GB
w rzeczywistosci jest wykorzystywany w okolicach 1,5GB co i tak
jest dla mnie bez sensu bo nie przypominam sobie sytuacji zebym
mial wykotzystane wiecej niz 4,5GB ramu co daje 3,5GB lezace
odlogiem a windows woli machac dyskiem

oczywiscie sa scenariusze kiedy dobrze miec tyle ramu w
zapasie ale mojego systemu to zupelnie nie dotyczy