Re: [Win7] Plik Zgodności - problemy

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 05:02:24 MET

W dniu 2010-02-02 19:10, Michal Kawecki pisze:

> Hm. A ja nie widzę żadnego racjonalnego powodu, dla którego miałby się
> on przy nowych ale pustych katalogach pojawiać...
Ja niestety widzę. Takie jest życie.
RobiÄ™ sobie np. porzÄ…dki, i nie wiem czy w danej szufladzie coÅ› umieszczÄ™,
czy też nie. Jednak taka szuflada musi istnieć (choćby pusta).
Ty, zapewne dokładasz do szaf szuflady w miarę potrzeby (jakaś modułowa
rozbudowa), lub... zmieniasz mieszkanie :)

--
Artur