Re: [Win7] Plik Zgodności - problemy

Autor: hef <BertTrustWYTNIJTO_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 11:52:51 MET

> Dnia Mon, 01 Feb 2010 16:04:00 +0100, hef napisał(a):
>

> Czekaj - a po co Ci ten przycisk jeśli nie ma tam plików?

* Jakem napisał :) Mam nowy folder, w którym mam pliki, ale nie dodałem nowych
plików poza folderem w katalogu C:/Program Files/xxx/... Wstawiając obok owego
nowego folderu dowolny, pusty nawet plik - przycisk plików zgodności się
pojawia. Nie widzę żadnej racjonalnej przyczyny czemu zapalnikiem dla przycisku
mają być li tylko nowe pliki, ale nie nowe katalogi.

> Można zmienić. Do tych folderów w Program Files, w których posadziłeś
> jakieś programy usiłujące tam cokolwiek zapisywać, nadaj pełne prawa
> dostępu grupie Użytkownicy.

* Opcja VirtualStore jest spoko i w sumie nie potrzebuję jej zmieniać. Mam z nią
tylko ów problem właśnie - tylko nowy katalog - brak przycisku / dowolny nowy
plik i przycisk jest.

Pozdrawiam.