Re: rejestr - plik SYSTEM jest za duży.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 07:36:57 MET

marfi pisze:
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Pozornie tak ale podczas przewijania tekstu szybko zlokalizujesz
> wielki, monotonny blok danych nie rozdzielony nazwami kluczy rejestru.

no i po kłopocie.

Za pomoca przyszedł RegCompact.NET i zrobił co trzeba.
CO było z rejestrem nie tak?
Za pomocą Registry Workshop wyeksportowałem rejestr - po wyeksportowaniu
miał jedyne 16MB. wiec pierwsza myśl.. to nie były dane w rejestrze
tylko jakieś śmieci poza nim. Wiec wiedziałem ze trzeba znaleźć
narzędzie nie do oczyszczania ale do kompaktowania rejestru.
No i owy regcompact pomógł. Rejestr SYSTEM zmniejszył się 50 krotnie do
4MB :)
Przyczyna też została odnaleziona - nieprawidłowo napisany sterownik
karty dźwiękowej, niestety, alternatyw brak więc okresowo muszę pamiętać
o kompaktowaniu rejestru.