Defragmentacja... ale inaczej - pytanko (M$ VirtualPC obraz dysku)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 31 Dec 2009 - 10:17:28 MET

Witam.
Mam sobie Microsoft Virtual PC, XP SP3, zrobiłem sobie maszynkę, w niej
utworzony dysk, położony system z NTFS (NT4).
Chciałbym, o ile to możliwe, zdefragmerntować ten dysk, co jest w
postaci obrazu - programy odpalone na maszynie nie robią tego do końca
tak, jakbym oczekiwał, natomiast te, co mam na głównym kompie, to tak.
Wobec czego, pragnąłbym zamontować obraz dysku z takiej maszyny
wirtualnej (ona oczywiście, będzie w tym czasie wyłączona) i na tym
zamontowanym jako dysk obrazie, zrobić defragmentację tak, jak ja tego
chcę. Jakim programem mogę to zamontować? Google przepytałem, nie chciał
dać jednoznacznej odpowiedzi, mącił niewąsko. Jeszcze spróbuję poszukać,
jednak uśmiecham się o jakąś podpowiedź, czy nawet wskazanie programu.

--
Rodzina nie cieszy, nie cieszy, gdy jest -
lecz kiedy jej ni ma - samotnyś jak pies!