Re: Zdalny pulpit w okienku

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 23:14:35 MET

Konrad Kosmowski pisze:

> Kolejny po Krzyżańskim idiota z niezasłużoną maturą (o ile ją w ogóle
> posiadasz) - rozumiesz w ogóle pojęcie *skalowanie*? Przeczytaj OP jeszcze raz
> ze zrozumieniem. Wyraził się precyzyjnie. Natywny klient w Windows NIE skaluje.

No akurat rdesktop też nie skalował w sensie pomniejszania (takie mam
wrażenie), ale potrafił ustawić tak rozdzielczość, że była tylko
zdziebko mniejsza niż mój pulpit. Chodzi o efekt pracy w okienku
zdalnym, z jednoczesnym dostępem do swojego paska i swoich aplikacji.
Często przeklejam różne dane z mojego kompa do wnętrza i odwrotnie.

--
Przemysław Adam Śmiejek