Re: windows 2008 standard - logowanie polaczen terminalowych i legalnosc xpunlimited

Autor: ein <ein.net_at_gmail.com>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 20:52:48 MET

On Dec 29, 11:38 am, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Masz filtrowanie tam przecież też.
No niby tak, ale po czym filtrowac i z jakich dziennikow?

> Proste szyfrowanie RC4 bodajże.

> A dlaczego nie VPN? To najlepsze w sumie rozwiązanie.
Nie mam mozliwosci konfiguracji komputerow klienckich. Nie do
wszystkich moge podjechac...

> Ujjj, użytkownicy z prawami administratorów?
Skadze :)
W Win2k8 sa wbudowane 2 tcale na cele administracyjne, a korzystaja z
nich uzytkownicy na prawach uzytkownika.

> Niespecjalnie wygląda. Czemu nie chcesz kupować TCALi, skoro
A moglbys rozwinac temat dlaczego niespecjalnie?

> chodzi o raptem kilku użytkowników (zakładam to na bazie fak-
> tu, że te dwie licencje na razie starczają)?
Na razie dwoch - testujemy pewne rozwiazanie oparte na SQLu, na
poczatku chcielismy otworzyc na serwerze tylko SQLa, ale jak
przetestowalismy aplikacje gdy z lacza korzystal jeden uzytkownik i
chodzilo to tragicznie...
Stad teraz pomysl na serwer terminali docelowo ma byc 10 uzytkownikow.
Wiadomo ile kosztuje jedna licencja, a XPunlimited bez ograniczen to
koszt EURO 485.

Pozdr,
e.