Re: Jakie oprogramowanie do montażu filmów?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 14:39:49 MET

Osadnik pisze:
> No popatrz a ja WMM do DV PAL zgrywałem, cuda?

Jak? Może nie znalazłem opcji po prostu.

> WMM jest zbyt ubogi do czegokolwiek.

No właśnie mi chyba wystarczy. Pod linuksami używałem Kino, a WMM przy
tym wygląda jak SuperBajerZHolyłud. Ja potrzebuję przecinać sceny,
skracać je i zmieniać kolejność + efekty przejścia (fakt, że tu Kino
lepiej miało, ale te wystarczą).

--
Przemysław Adam Śmiejek