Re: Formatowanie karty pamięci

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 14:26:52 MET

news:2009123009465700@grush.one.pl...

> Ino że karty pamięci psują się częściej niż macierze dyskowe
> i kopie zapasowe w szafie.

Zawsze może się zdarzyć, że cały backup okaże się bacniętej kupy wart.
Np. 3 kopie, zrobione na różne (choć jednakowe - dyskietki) nośniki,
okażą się walnięte w tym samym miejscu.
Przerabiałem to już... mimo, że przed backupem wszystkie dyskietki
zostały sprawdzone i były dobre. Prawdopodobnie napęd za słabo zapisał i
drugi akurat w tym miejscu nie był w stanie odczytać.
Czy to karta, czy inny dysk będzie...
Coś jest o backupie tu:
http://czytelnia.ubuntu.pl/index.php/2009/09/19/solidne-kopie-zapasowe-podstawy-bezpieczenstwa-przy-wykonywaniu-kopii-zapasowych/
Wprawdzie to Linux, ale zasady chyba aż tak bardzo się nie różnią?

--
Rodzina nie cieszy, nie cieszy, gdy jest -
lecz kiedy jej ni ma - samotnyś jak pies!