Re: Jakie oprogramowanie do montażu filmów?

Autor: DooMiniK <mail_test_at_cos.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 08:52:34 MET

On 2009-12-29 22:41, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> Witam,
>
> jakie oprogramowanie dla Windows polecanie do montażu filmów z
> amatorskiej kamery? Najlepiej darmowe, choć niekoniecznie. Zastanawiałem
> się nad zakupem Sony Vegas, ale też są różne wersje... No bo Adobe to
> chyba jednak nie ta półka.

Pinnacle Studio zawsze używałem, moim zdaniem ma bardzo dużo funkcji.
Nie tak dawno polecałem to znajomemu, jest bardzo zadowolony (trochę
czasu mu zajęło ogarnięcie programu, bo facet ma trochę wiosen
na karku, ale teraz śmiga w nim dobrze). Zapłacił mniej, niż 300zł.

p.s. pamiętaj, że ważny jest w miarę szybki dysk i pamięć RAM (1.5GB
to minimum) - bez tego wszystko będzie działać, ale używanie
stanie się upierdilwe.

--
Dominik Siedlak (bachus)