Re: Opera - opornie działa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 23:16:31 MET

Dnia Tue, 29 Dec 2009 22:58:04 +0100, Marcus napisał(a):

> Wersja to 10.10, a strona pierwsza z brzegu - Onet.

Hm. U mnie 6 sekund do pełnego załadowania strony. Łącze 2 MBit, średni
ping do www.onet.pl - 10 ms.

Rozwiązania widzę dwa: wyłączenie/zmiana antywirusa i sprawdzenie/zmiana
MTU w ustawieniach łącza z internetem.
http://www.tweaks.pl/czytaj,jak_ustawic_mtu,135.html

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]