Re: Formatowanie karty pamięci

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 21:54:46 MET

Dnia Tue, 29 Dec 2009 21:35:19 +0100, Sempiterna napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> No, ale trzeba by jakoś wyeksportować klucze, czy co tam jest, samo się
> chyba nie odszyfruje?

Jasne, i jest to oczywiście spora niedogodność, choć klucz można trzymać
np. na osobnym napędzie USB albo ściągać z bezpiecznej lokalizacji w
Internecie. Jednak ja myślałem raczej o użyciu takiej karty jako
osobistego nośnika na wrażliwe dane, odczytywalnego wyłącznie na własnym
komputerze, a więc "odpornego" na ewentualną kradzież czy też
zagubienie.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/