Re: problemy z downloadem

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 21:49:45 MET

Silly, silly Mark nabazgrału:

> Bo masz konto premium. W przypadku darmowego pobierania z Rapida
> objawy są takie jak wyżej opisano.

Hm, no to w takim razie to musi być coś stosunkowo nowego, bo wcześniej
zdarzało mi się ściągać pliki bez konta premium i nie narzekałem. Ale
nie bardzo rozumiem dlaczego różnicę miałby robić typ konta. Wiadomo,
bez premium nie ma pełnego wznawiania ściągania po przerwaniu sesji czy
time-oucie, ale opisany przypadek na to nie wygląda, a jeśli tak, to
znaczy że winna jest konfiguracja/jakość sieci, a nie samej usługi. Hm,
must investigate further.

--
tbr