Re: System bez CD ani FDD - instalacja MS-Windows

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 15:25:28 MET

Pawel Debski pisze:
> Szanowni Państwo!
>
> Załóżmy, że mam komputer bez CD ani FDD: jest tylko dysk SSD w środku,
> który mogę wyjąć i podłączyć do innego komputera.
>
> Jak na takim komputerze zainstalować MS-Windows?

Kiedyś z powodzeniem testowałem taki manewr:

do innego komputera podłączałem tylko dysk na którym ma byc
zainstalowany system, z instalatora robiłem wszystko do pierwszego
reboota, czyli jak skopiuje pliki z płytki na dysk - niech skopiuje.
Potem resztę instalacji ciągnąłem na innym komputerze.

Wersja bardziej HARD,
zainstalować bootowalny DOS lub coś w tym guście, skopiować katalog i386
z płytki.
Wsadzić dysk do nowego komputera, odpali sie bootowalny DOS a z niego w
/i386/winnt.exe odpalić.

Porada działa dla XP i w2k3, na innych nie sprawdzałem.