Re: problemy z downloadem

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 10:48:04 MET

FTP posiadam - ale prędkości są nieporównywalnie niższe... chociaż nie
mam pojęcia dlaczego (w końcu upload jest ten sam) Jeżeli chodzi o
skaner antywirusowy to mam noda - nawet wyłączałem tą funkcję skanera
on-line (jest tam jakaś taka technologia, nie pamiętam nazwy) - nic
nie pomaga.

Śmierdzi mi to coraz bardziej na przeciążenia serwerów. Niektórzy mają
nawet takie przypadłości polegające na tym, że nagle przerywa im
połączenie w czasie ściągania. Dzisiaj na próbę odpaliłem o 7 rano
download i już tak nie szarpało...

Myślę, że najlepiej to by było skorzystać z usług kogoś innego - dla
przykładu megaupload itp. Dzięki za rady.