Re: błąd 1303

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 01:29:58 MET

Użytkownik " toolpusher" <toolpusher@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hh65pg$q62$1@news.onet.pl...

> Myślisz że nie szukałem?? To była piersza strona na jaką trafiłem. Po
> pierwsze nie mogę uruchomic gpedit. Po drugie jestem na koncie

I nie uruchomisz. W XP Home nie ma edytora polis. Można wdrożyć, ale to
nie jest zwykle skopiowanie kilku plików i zarejestrowanie biblioteki.

> administratora mam wszytkie uprawnienia. Po trzecie znalazłem
> programik firmy Fajo bodajże do utawień praw w XP Home tak że mam
> wszytkie prawa. I dalej nic.

A masz pewność, że _instalator_ wystartował z uprawnieniami admina?
Spróbuj go przez runas (nie wiem, czy Home to ma), może ruszy?

--
Rodzina nie cieszy, nie cieszy, gdy jest -
lecz kiedy jej ni ma - samotnyś jak pies!