Re: Legalny Windows

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Sat 26 Dec 2009 - 01:32:32 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hh3brc$435$1@inews.gazeta.pl...
> Skrypëk in news:01793ccd$0$1536$c3e8da3@news.astraweb.com
> [...............]
>
> nie przylapales mnie :)
> "bezkarna" w tym sensie, ze pozwalac sobie mozna w sieci na to, na co w
> realu nie pozwala sie sobie, bo [np.] czuje sie wowczas swoje
> nabzdyczenie,upozowanie,bezczelnosc itp itd - i wlaczaja sie
> autoregulacyjne hamulce.

Dawno nie byłem w żadnym Realu, nie wiem czy sprzedają tam Windowsy.
Zazwyczaj kupuję w Auchan, ale tam też ostatnio nie zahaczałem o dział
AGD/RTV na piętrze. Na pewno są tam jakieś akcesoria komputerowe, ale nie
zwróciłem nigdy uwagi na oprogramowanie.

> W sieci - po prostu nie obowiazuje żadna przyzwoitosc.
> "bezkarnosc" w tym sensie, ze w realu ludzie czuja przed soba jakis
> respekt, w sieci - respektu nie ma żadnego, ryzyka nie ma żadnego, ceny za
> chamstwo nie ma żadnej,
> itp itd, takie tam banały oczywiste. szkoda gadac.

No w sumie masz rację. W sieci można "bezkarnie" zadawać pytania tak
durnowate, że nawet sami autorzy wstydzą się z nimi anonimowo zadzwonić na
infolinię lub napisać do producenta danego sprzętu, oprogramowania lub
usługi, albo co gorsza zapytać innej żywej istoty w cztery oczy.

A wracając do tematu: dlaczego uważasz odpowiedź "w sklepie" za błędną?