Re: Prośba o pomoc: znika dżwięk

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 17:09:13 MET

Użytkownik "pierud" <pierudzki@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hgv6o2$gq3$1@inews.gazeta.pl...
> Witam i proszę o pomoc. Od czasu do czasu nagle znika dżwięk - ikona w
> trayu pokazuje że jest. Wchodzę wtedy do panelu sterowania, naciskam
> Głos - Test sprzetu - test mikrofonu pokazuje OK - dalej - test
> odtwarzania i tu suwak całkiem na dole - gdy go dżwignę zaraz słychać
> dżiwęki. Co zrobić żeby ten suwak nie opadał??!!
> Rudzki

Na 99% jakiś program, po zamknięciu (rzadziej po otwarciu, mam jeden
taki) ściąga suwak głośności na sam dół.
Chyba nie masz wyboru, ponad wyczajenie, ktory to. Posprawdzaj gry,
programy do edycji, odtwarzacze audio/wideo. U mnie program do karty TV
z niewiadomych powodów ściąga, przy uruchomieniu, suwak wzmocnienia
wejścia liniowego do zera, przez co jak się zagapię, zgrany obraz TV
jest bez dźwięku... Bardzo możliwe, że masz właśnie taką sytuację. Są
też nieliczne "babole", lub "żartownisie", co tak robią, np. program,
który losowo (z częstotliwością między bodaj minutę, a ponad dobę)
odtwarza z głośników pierdnięcie, lub beknięcie. Uprzednio daje suwaki
na full, a potem podobno je przywraca. Poszukaj i pod tym kątem.

> ps: Wesołych Świąt P.

Dzięki, wzajemnie :)

--
http://www.youtube.com/watch?v=5RKPBI93GlI