Re: Co daje w drukarce PostScript?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 23 Dec 2009 - 08:05:53 MET

"Radosław Sokół" napisał:

> A próbowałeś sterowników Adobe?

Ależ to nie jest problem sterowników, tylko wycięcia z XP protokołu
AppleTalk, obecnego w Windows 2000. A ta drukarka po Ethernecie tylko ten
protokół obsługuje (EtherTalk).
Po LPT dogadam się z nią i w PostScripcie i w PCL-u, na natywnych
sterownikach.

> FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

Niech będzie FUT, może ktoś zna jakieś rozwiązanie oprócz płatnego PC
MACLAN. Na razie postawiłem przy niej starego blaszaka w charakterze
printserwera.

JoteR