Re: osoby z certyfikatem MCP

Autor: <bylypracownikmcp.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Dec 2009 - 17:08:07 MET

Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> O jakie przypisanie chodzi? Jakie organizacje? Co ma MCP do organizacji?

Organizacje, czyli firmy zarejestrowane w programie Microsoft Partner
Network, za m.in. zatrudnianie MCP otrzymują niemałe benefity.
Tajemniczy "Marcin" nawet nie przyznał się jaką organizację reprezentuje,
więc pewnie szuka frajerów, którzy za darmo pomogą mu kręcić jakieś lewe
interesy. Pewnie nie płacił od pół roku swym MCP, dzięki którym zdobył Gold
Certified Partner, więc odeszli w cholerę i grozi mu teraz utrata Golda.
Gorąco odradzam nawiązywanie kontaktów z tym podejrzanym typem,
prawdopodobnie złodziejem, który oszukuje pracowników, klientów i
kontrahentów.

> Ja mam MCP i nikt mnie do niczego nie przypisywał.

Bo sam musiałbyś się przypisać do swego pracodawcy po zalogowaniu swym Live
ID skojarzonym z MCP ID. I na pewno nie warto tego robić dla jakiegoś
oszusta za uścisk ręki i/lub parę groszy.