Re: jaki czytnik grup dyskusyjnych

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 21 Dec 2009 - 10:40:33 MET

Kamikazee pisze:

> Helcore Mailer http://www.hellcore-mailer.pl/

Taaa.... dałem mu parę szans ostatnio - a nóż widelec, zastąpi mi The
Bata. No i niestety - masa błędów typu "nieznany błąd" np. podczas
połączeń do serwerów i wiele komunikatów "TODO", paranoja.... trzba go
też dość mocno skonfigurować i dopasować, bo taki out-of-the-box to
jakoś mało intuicyjny jest.

Program faktycznie ma potencjał (ba, polubiłem go od razu), ale na tym
etapie nie za bardzo nadaje się do sensownego użytkowania, a na pewno
nie dla początkującego użytkownika newsów/poczty.

Pozdr,
Tomek