IE 8 w Windows 7

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 02:13:16 MET

Jak zainstalowac od nowa Windows 8 do Windows 7? Nie ma skąd ściagnąć
tej instalki, nie można w Win7 tego
  naprawić .
Nie mogę sie połączyć ze stroną Polbanku (konto przez internet), nie
moge w związku z tym napisać wiadomości do Polbanku czy dokonać
przelewu. Pod Operą nie ma co nawet marzyć, Polbank nie przyjmie. Ta
opcja ładuje się do połowy pasku postępu i staje.

Druga sprawa jest taka, że jak zrobię skrót na pulpit jakiegoś programu,
ostatnio Thunderbirda, to nie ma normalnej ikony, takiej jaka powinna
być...chociaż program się normalnie uruchamia. Jak to naprawić?

--
animka