Re: szybkie zamykanie programów

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 21:59:56 MET

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w
wiadomości news:hgj0jt$9uo$1@news.task.gda.pl...
> jak i gdzie ustawić żeby np. Opera lub inny program zamykał się już po
> kliknięciu zamknij ??, bo czasem jak się uruchomi Menedżier zadań to
> widać że program siedzi jeszcze w pamięci.

Może być tak, że uruchomiony zaraz potem MZ pokaże działający program,
bo wyłączana aplikacja np. jeszcze zwalnia zasoby i zniknie za
kilka(naście) sekund. Jeśli po minucie nadal aplikacja "wisi", to albo
masz nadaktywny program w typie Comodo Firewall z modułem Defense Plus,
albo Kerio/Sunbelt PF, z podobną funkcją, gdzie przy uwrażliwieniu
ochrony nawet jak mucha pierdnie na suficie, to program zapyskuje i nie
puści bez akceptacji. Jeśli nie, to aplikacja przy pracy mogła napotkać
jakieś zachwianie, którego nie sposób przyuważyć, np. bardzo dużo danych
tymczasowych, skomplikowana animacja, mocno przeładowana stronka...
Ale może być, że siedzi jakiś babol, rotkit, czy nawet nadmiernie
restrykcyjnie ustawiony GMER i robi kaszanę, wskazane dokładne
sprawdzenie antywirusem, antyszpiegiem, warto tez sprawdzić pamięć i
integralność systemu plików.
Spróbuj, czy gdy aplikacji nie ma w pamięci, uruchomić ją, nic nie robić
np. przez minutę i zamknąć. Sprawdź, czy zniknie z MZ. Pamiętaj, że
program, który był obciążony, użył dużo pamięci, zasobów, mocy
pobliczeniowej, może zamykać się dość długo, zanim pouwalnia to, z czego
korzystał.

--
http://www.youtube.com/watch?v=5RKPBI93GlI
http://www.youtube.com/watch?v=5HqBRr1QB2o