kreator bluetootha

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 15:21:10 MET

Przesyłanie zdjęć z telefonu do laptopa wygląda u mnie tak:

1) klikanie PPM na ikonce BT obok zegara
2) Odbierz plik
3) zapisz odebrany plik
4) dalej
5) zakończ
6) goto 1

nie da się tego jakoś zmechanizować? czasami mam do przerzucenia
kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt zdjęć (zakładamy że nie mam czytnika kart
ani kabelka) i takie "kopanie rowów przy pomocy łopaty" trochę męczy.
Najlepiej jakby od razu po klikaniu na zdjęciu w komórce "wyślij" samo sie
zapisywało w domyślnym folderze np "moje obrazy" czy "whatever"