Re: Charmonogram

Autor: Leon <roberttrubas_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 00:58:19 MET

Dnia Wed, 16 Dec 2009 22:16:19 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

> A co jest w historii uruchomienia zadania?
> Masz ustawione, żeby uruchamiał zadanie jako zalogowany użytkownik?
> Jak wpiszesz hasło użytkownika, to nadal nic się nie zmieni?
> A może zadanie jest uruchomione, nie zakończyło się i dlatego nie można
> uruchomić kolejnej instancji?
>
> Podaj więcej szczegółów.

Przepraszam za ten harmonogram.

A więc zauważyłem,że w Windows 7 mam dokładnie to samo. Nie wiem czy należy
dodatkowo coś skonfigurować wcześniej... W historii zadania mam informacje,
że zadanie zostało poprawnie uruchomione, zakończyło sis sukcesem. Jednak
nie ma żadnych skutków. Zadania definiuje jako administrator, opcja by
uruchamiało się niezależnie od zalogowania użytkownika jest zaznaczona,
podję login i hasło admina domeny. jeśli dla próby zdefiniuje uruchomienie
np. kalkulatora to rówież się nie uruchamia. Zainstalowałem juz dla próby
czysty system W2K8 R2 na wirtualnej maszynie i jest dokładnie to samo. Może
ktoś ma W2K8 R2 i może to sprawdzić. Jak pisalem na W2K8 nie ma żadnego
problemu. Jest to prosty skrypt, który ma robić backup bazy SQL.

--
Pozdrawiam
Leon