Charmonogram

Autor: Leon <roberttrubas_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 23:04:26 MET

Witam,i od 2 dni

Windows Server 2008 R2 (Role - AD, Usługi pulpitu zdalnego). Nie mogę
uruchomić żadnego zadania przez charmonogram zadań. Nie wiem co sie dzieję,
skrypt uruchomiony z palca działa przez charmonogram nic się nie uruchamia
(nawet kalkulator systemowy). Mam tak zdefiniowane różne zadania pod
Windows 2008 Srv i wszystko działa, natomiast jest jeden serwer 2008 R2 i
od 2 dni walczę z tym problemem - macie jakieś pomysły?

--
Pozdrawiam
Leon