szybsze przełaczenie na konfiguracje alternatyną lan

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 16:54:20 MET

witam

Protokol TCP/IP karty ethernetowej mam skonfigurowany tak ze uzyskuje
automatycznie adres IP, ale w konfiguracji alterantywnej wpisałem stały
adres. Bo czasami musze połaczyc sie kablem skrosowanym z drugim kompem.
Czy jest jest moze jakis magiczny klucz w rejestrze lub inne rozwiazanie, by
system WinXP szybciej przełączał sie na tą konfigurację alternatywną, bo u
mnie to trwa ze 3min?

pozdr
m7marek