Re: Wymiana CPU a dezaktywacja Win XP?

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 12:20:26 MET

> Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Chcę wymienić sam procesor
> ale nie wiem jeszcze czy nie będzie trzeba przy okazji zrobić
> aktualizacji BIOSu (dla obsługi nowego CPU) i czy Windows nie
> będzie wtedy uważał że zmieniłem płytę. Jeszcze się upewnię
> na infolinii Microsoft.

W takim wypadku, również jak najbardziej wskazanym jest skorzystanie z
infolinii microsoftu -wybierasz aktywację systemu drogą telefoniczną,
podajesz wtedy (o ile dobrze pamiętam) identyfikator aktywacji -
system z automatu podaje Ci identyfikator i wszystko działa jak
należy. Licencji nie czytałem, ale nie dam sobie głowy uciąć, czy
takie rozwiązanie jest w pełni legalne.