Re: Jak masowo pobrać pliki z windows live?

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 14:30:11 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Adam Śmiejek raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto
slowy:
> Witam,

> są sobie pliki udostępnione jako SkyDrive w Windows Live, np. te:

> http://cid-dee334f5cf11dd5d.skydrive.live.com/browse.aspx/kazania/2005

> i klikanie po 5 razy każdy jest strasznie męczące, zwłaszcza, że to
> ledwie 2005, a gdzie jeszcze 2006-2009. Chciałbym je masowo pobrać jakoś
> z automatu. Da się?

Sprawdziłem, da się w następujący sposób:
Otwierasz stronę w Firefoksie - musisz mieć rozszerzenie DownThemAll!
(http://www.downthemall.net), potem zapisujesz odnośniki
z filtrem "audio" do dowolnego folderu.
Następnie instalujesz program (freeware) HTMLDOC 1.8.23:
http://www.filewatcher.com/m/htmldoc-1.8.23-winfree.exe.2573312.0.0.html
(konkretnie ta wersja, bo nowsze są już niedarmowe)
W tym programie łączysz ściągnięte strony w jedną.
Otwierasz tę wielką stronę znowu w Firefoksie, i znowu rozszerzeniem
DownThemAll! pobierasz odnośniki, tylko teraz wyłączasz wszystkie
domyślne filtry, a w ścieżce filtrowania wpisujesz "?download"

Możesz potestować na stronce, którą Ci sporządziłem:
http://zax.pl/%7Eibozaur/temp/WL_2005_KAZANIA.zip

Kiedyś tak ściągałem obrazki z Flickr.com, dopóki nie znalazłem
jakiegoś sprytnego programiku dedykowanego do massdownloadu z Flickr'a.

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/