Re: zepsuty sterownik grafiku

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 04:12:17 MET

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:hg45rs$a8n$1@news.onet.pl...
> Po czym następuje restart, instalator stara się coś tam kontynuować
> ale szopka się powtarza.
>
> Chyba skończy się formatem...

I nic nie dała z konsoli próba dobrania się do usługi uruchamiającej
ster grafiki?
Choć teraz nie wiem, czy to by coś dało... (od uruchomienia instalatora)
CHKDSK /p (albo lepiej /r) z konsoli zrobione?
Format nie jest receptą na wszystko, niestety...

Zaś zachowanie pozwala podejrzewać uszkodzenie struktury systemu plików.
CHKDSK wywali błędne wpisy, które mogą blokować możliwości naprawy.
Ewentualne stracone pliki możesz probować programem do odzysku, np. Get
Data Back... (W FAT mialbyś przerąbane, w NTFS niemal napewno odzyskasz
plik)
Poza tym - do uruchomienia konsoli przecież nie trzeba trybu
awaryjnego - jeśli nie masz zainstalowanej, to odpalasz ją z płyty - jak
się zgłosi instalator, wybierasz R i konsolę. Możliwe, że będziesz
musiał się zalogować na konto admina, chyba, że w GPO wcześniej sie
ustawiło autologowanie.
Tylko, jak powiedziałem, nie wiem, czy teraz dasz radę przywrócić system
do działania, chyba, że instalator nie zdążył niczego ważnego nadpisać.
Zanim zaczniesz "kombinować", koniecznie doprowadź system plików do
porządku. Działania (jakiekolwiek inne niż odczyt) na uszkodzonym
filesystemie mogą pogłębić uszkodzenia. Nawet odpalenie instalatora -
kopiuje pliki na dysk.

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,