Re: Zniknięta litera ...

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Sat 12 Dec 2009 - 23:56:20 MET

poli pisze:
> Witam.
>
> Problem dotyczy W2k z SP4 na laptopie VAIO. Do końca nie wiem czy to
> sprawa sprzętu czy systemu więc piszę na grupy: sprzętowa i "systemową".
> Do rzeczy!
> Sprawa jest, a przynajmniej wydaje się błaha, otóż zniknęła gdzieś
> litera "G" tzn po naciśnięciu klawisza pojawia się litera "I" a co
> gorsza pod klawiszem "I" też jest litera "I".
> Nie jest to wobec tego sprawa prostego przemapowania klawiszy (tak jak
> np zamiana "Z" z "Y" przy inny układzie klawiatury) poza tym pod żadnym
> innym klawiszem nie ma litery "G".
> [...]

Niewiem ile czasu u ciebie ten problem występuje ale u mnie miało miejsce coś podobnego, z tym że na
komputerze stacjonarnym win XP z SP3, przez około 4 godziny (nawet po kilkukrotnym resecie)
zamienione były miejscami literki A i W oraz D - na której miejscu także pojawiło się W, nie było
też możliwości napisania litery Ź (małego i dużego) - po wciśnięciu x z altem nie było żadnej
reakcji, dodatkowo całkowicie przestała działac klawisze: O P [ ]

Po jakimś czasie problem sam z siebie zniknął i wszystko wróciło do normy, niestety podczas trwania
problemu nie pomyślałem o podpięciu klawiatury do laptopa, więc nie jestem w stanie powiedzieć czy
to problem techniczny, niemniej jednak wielokrotnie resetowałem komputer i przekładałem klawiature
do różnych portów USB, skorzystałem nawet z przejściówki USB → PS/2, nic nie pomagało.

--
www.blog.vcore.pl â—¦ Blog prywatny
www.webprogress.com.pl â—¦ WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe