Re: Windows 7 Enterprise => Professional

Autor: Piotr Trojanowski <jptt_at_e-poczta.pl>
Data: Fri 11 Dec 2009 - 06:43:33 MET

> Uruchom instalatora z płytki i wybierz opcje Uaktualnij - nie
sprawdzałem,
> czy zadaziała?.
>
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

To zrobiłem pierwsze, niestety nie ma takiej możliwości, co mnie mocno
zdziwiło wobec informacji, że tylko klucz decyduje o wersji. Niestety nie
znalazłem programu, który by przeniósł zainstalowane oprogramowanie (łatwy
transfer nie robi tego a szkoda). niemniej dziękuję za sugestie, pozdrawiam
Piotr

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4677 (20091210) __________