Windows 7 usuwa konta userów! Proszę o pomoc.

Autor: <luftmaniaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 08:47:58 MET

Witam
zainstalowałem Win 7, jeszcze nie zdąrzyłem go akwywować i jest problem.
zainstalowałem sobie antywira oraz GG, ustawiłem konto dla żony. Po jakiś 24
godzinach konto znikneło, ikony z pulpitu także (oprócz kosza), system jakby
był zainstalowany od nowa. Nawet aktualizacje ściągał te same bo nie miał
poprzednich. O co chodzi? Pliki zostały, instalowany soft w Program Files ma
katalogi. Co to może być?