Re: AVG Free 9 - komuś się udało?

Autor: MaNa <aNaM_at_majl.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 22:35:33 MET

Jestem po instalacji na lapku z Vistą (po wcześniejszej deinstalacji AVG 8.5)

> Ma. Co prawda nie jestem pewien czy sprawdza pocztę w trakcie
> ściągania, ale każdy plik przed uruchamieniem czy kopiowaniem już tak.
> I to wystarczy.
Poczty chyba nie sprawdza, bo pokazała się reklama, że to jest w płatnej
wersji Premium.

Zobaczę jak się będzie sprawował na lapku. Potem może zainstaluję go
również na kompie stacjonarnym. Mniejsze mulenie byłoby cenne.
Ale bezpieczeństwo jest najważniejsze.

Znasz może jakiś (w miarę) niezależny ranking programów antywirusowych
porównujący ich skuteczność i lekkość dla systewmu XP/Vista?

Dzięki za radę i pozdrawiam
MaNa