Re: Migracja z IE6

Autor: Piter <piter.236_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 17:26:50 MET

On 8 Gru, 17:22, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:
> Spróbuj powyrzucać te dodatki za pomocą HijackThis.

Wpisy oznaczone jakim numerem oznaczają dodatki do IE? O2 czy coś
jeszcze? O2 to Browser Helper Object.

> SP3 od razu, nie potrzeba SP2.

Wolę nie ryzykować. Można by w tym miejscu dyskutować dlaczego SP2, a
nie SP3, że przecież wiele osób zainstalowało SP3 i nie ma problemów
(sam znam kilka takich), ale znam też parę osób - sam nią byłem parę
miesięcy temu - którym SP3 nie przypadł do gustu z różnych powodów.