Re: Win 7 program z uprawnieniami administratora

Autor: AndrzejSki <as_at_askibicki.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 10:05:44 MET

Dnia Tue, 08 Dec 2009 09:31:58 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Ale to jest grupa dyskusyjna, a nie bezpłatna pomoc techniczna!

Wiem o tym, więc jeśli nie chcesz podzielić się bezpłatnie swoją wiedzą to
nie odpowiadaj.

> Chcemy wiedzieć, co chcesz zrobić,

Jest w pierwszym poście.

> bo być może nie powinieneś
> w ogóle robić tego, co chcesz zrobić, bo albo tego robić nie
> trzeba, albo jest to niezgodne ze "sztuką" i powinieneś szu-
> kać innego rozwiązania.

"sztuka" jest pojęciem względnym a o gustach się nie dyskutuje - ale to w
ramach żartu. Być może nie powinienem ale chcę. Czasami nie powinienem
jechać ponad 50km/h ale bywa, że jadę i jestem świadomy ryzyka.

Tak czy inaczej - Konrad podał mi rozwiązanie problemu, ale dziękuję za
zainteresowanie. Oczywiście, że wiem, że to duperela - jedno kliknięcie i
tyle. Myślałem, że administrator może zadeklarować program co do którego ma
pewność jako "zaufany" bez sztuczek. Choć np. win7 np nie woła komunikatu o
to, że adobe w swoich produktach instaluje "Bonjour" który grzebie po
systemie.

--
Andrzej Skibicki