Re: Win 7 program z uprawnieniami administratora

Autor: AndrzejSki <as_at_askibicki.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 08:01:05 MET

Dnia Mon, 7 Dec 2009 23:09:34 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

[ciach - mało istotne]

> Bo nie mogę się tego dowiedzieć od autora. Chyba to jakaś tajemnica
> i dlatego nie może jej zdradzić. Bo rozwiązań jest kilka.
>
> Tak, bo chcę uzyskać kilka dodatkowych informacji, żeby podać _skuteczne_
> rozwiązanie.

Nie ma żadnej tajemnicy. Wszystko co trzeba było napisać napisałem w
pierwszym poście. Mam nadzieję, że czytelnie. Postawiłem też proste
pytanie, na które Konrad udzielił mi odpowiedzi, która rozwiązała problem.
Niemniej dziękuję za próbę ewangelizacji - nieskutecznej jednak

--
Andrzej Skibicki