Send To Extensions dla win7

Autor: Piotr Trojanowski <jptt_at_e-poczta.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 22:07:17 MET

Witam
Jest Send To Extensions dla między innymi WinXP autorstwa MS$ :

 Send To Extensions
;
; Microsoft Windows 95 PowerToys
;
; Copyright 1995-1996 Microsoft Corporation
;
; * Send To... Any Folder
;
; Send a file or files to Any Folder, and you will be shown
; a dialog box that lets you choose where the files should
; be copied or moved.

Szukałem czegoś takiego dla Win7, niestety nie znalazłem, a to badzo
przydatny dodatek.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam
Piotr

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4668 (20091207) __________