Re: histria wpisanych tekstów

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 07:08:00 MET

In news:hfh78b$iqa$1@inews.gazeta.pl,
*nolina* <nolina@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Witam
> Czy win xp przechowuje gdzieś historię wpisanych tekstów,chodzi mi np o
> teksty wpisywane w okienka stron www? Zakładam że nie restartowałem kompa.
> dziękuje za pomoc

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider
Provider\S-1-5...SID ...\Data\Numerki_cyferki\Numerki_cyferki/Nazwa konta
"Item Data"= xxxxxxxxxxx <-- tu siedzą w postaci zaszyfrowanej

PS. Do w/w klucza(y) trzeba nadać uprawnienia dla jakiegoś użytkownika z
prawami administratora (aby tam się dostać).