Re: [cmd] hurtowa zmiana rozszerzeń plików

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 12:10:02 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hfdeh0$1ncj$1@opal.icpnet.pl...

> Racja, głupie ren wymaga żeby nie podawać mu ścieżki w drugim
> parametrze.

Ja w ogóle dążyłem do tego, żeby pętlą jedynie jeździć po katalogach, a
samo wyszukanie i przemianowanie plików w katalogach zrzucić już na ren,
wtedy to szybciej chyba by poszło?
No, ale najważniejsze, że nasz skrypcik w końcu zadziałał jak należy :)

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,