Mozilla nie instaluje się

Autor: difek <difitWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 11:45:52 MET

Mam windows xp, niedawno zainstalowany, bardzo mało programów jest na nim
zainstalowanych.
Była zainstalowana mozilla, nagle przestała się uruchamiać. Odinstalowałem ją.
Ściągnąłęm nową instalkę, wersja 3.5.5, potem 3.6 beta. Rezultat ten sam, nie
uruchamia się wogóle instalator, pojawia się tylko informacja z guzikiem
Uruchom. Mignie tylko jakiś proces, tak szybko, że nie zdążę zobaczyć jego
nazwy. Usunąłem wszystko z rejestrów (co miało z mozilla wspólnego
oczywiście), z Dane Aplikacji, z folderów Tmp. Żadnych efektów.