Problem z licencjami terminalowymi

Autor: Jasmin <jasmin_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 12:16:34 MET

Czesc,

Mam serwerek W2k3 R2 z SP2
Na nim mam zainstalowany serwer terminali z 5 CAL-ami.
Myslalem ze koncza mi sie licencje i bede musial dokupic, ale okazalo sie ze
nie - mozna sie zalogowac
na 6-stego usera. Ale martwi mnie ze to jest niezgodne z licencja.
W licencjonowaniu serwera terminali mam takie wpisy:
Istniejacy Windows 2003 serwer - token CAL uslug terminalowych (na
urzadzenie) :
Typ - Wbudowane
Razem - nieograniczony
Dostepne: nieograniczony
Wystawiony - 0

Windows Server 2003 - na uzytkownika serwera terminali:
Typ - Zakup detaliczny
Razem - 5
Dostepne: 5
Wystawiony - Nie dotyczy

I o ile ten drugi rozumiem to co to jestten pierwszy???
rozumiem ze moge sie oprocz tych 5-ciu licencji jeszcze zalogowac na
administratora,ale dlaczego wpuszcza mnie na 6-stego normalnego usera? I jak
to sie ma do licencji???

Pomoze ktos i wyjasni o co tu chodzi?

Jasmin.