Opera a Quoted-Printable.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 00:51:38 MET

Powitać.
Chcę przenieść się na maile i newsy do Opery. Na przeszkodzie staje mi
jedno - Quoted-Printable. Potrzebuję KONIECZNIE to wyłączyć, a nigdzie
nie ma opcji, Google też nieskore do zeznań...
Pewne rzeczy w Operze akurat mi pasują, Przecierpię nawet to, czego z OE
nie przeniosę (kilka "drobnostek"), aby QP nie było...
Jak to cholerstwo wyłączyć?
Opera najnowsza, 10.10, ta z Unite.

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,