Re: Rozsypany system alokacji plików (help!).

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 14:45:16 MET

Sempiterna pisze:

> Najlepiej odzyskaj go z ostatniej kopii punktu przywracania, tu masz opis:

Wiesz co? :) Wrzuciłem podstawowego Ghost'a uprzednio kopiując dokumenty
i pliki konfiguracyjne użytkownika (klient poczt, przeglądarka etc)
Zanim rozpakowałem obraz, usunąłem C i D i założyłem od nowa
(sprawdziłem czy nie ma błędów i było ok już). Xpek już stoi i ma sie
dobrze - niestety takie problemy sie zdarzają co jakiś czas i miałem
nadzieje znaleźć panaceum przy okazji podpytywania sie na grupie. Jak
widać - wcale nie jest to takie proste...
W każdym razie bardzo Ci dziękuję za poświęcony czas i pouczające
wskazówki (niestety czas mnie naglił bo użytkownikiem jest drażliwa pani
z biura) ;)

Pzdr, OMSON