Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 14:33:20 MET

> Pytanie czy udźwignie dany program,

Nie wiem, pewnie nie od razu.

> czy znajdą się specjaliści od tegoż do jego przeniesienia na nowe
> rozwiązanie itepe.

Znaleźć się znajdą, ale Cobol, jako "wiedza zapomniana" jest dziś bardzo
droga, a będzie coraz droższa. I w tym problem - nie twierdzę że
przeniesienie na współczesną platformę jest tanie, ale zwlekanie w
oczekiwaniu na niehybną (*) katastrofę zbyt rozsądne nie jest.

Przy czym ja bardzo lubię starocia. Ale uważam, że należy je trzymać owszem,
w jak najlepszym stanie, ale pod szkłem w muzeum.

(*) nie jestem pewien. nie chce mi się słownika otwierać.

--
Azarien