Re: Ukrycie swojego IP

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_spamming.please.op.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 18:17:30 MET

Użytkownik "E" <poiuy@poiuy.pl> napisał w wiadomości
news:heoi7c$7h9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Czy istnieją inne metody ukrycia swojego IP poza korzystaniem
> z proxy lub serwisu http://www.anonymouse.org ?
>
> Chodzi mi o ukrycie przed innymi użytkownikami serwisów WWW,
> grup dyskusyjnych itd., a nie przed policją itp., bo ta oczywiście
> zawsze dojdzie do twego, kto co wysłał.

Sposób pośredni: postawienie publicznego serwera proxy, który nie
przechowuje żadnych logów. Wtedy nawet policji ślad urwie się na tym
serwerze (o ile komputer będzie miał do niego dostęp bezpośredni, na
przykład via wifi).

Poza tym - AFAIK - wystarczy skorzystać ze switcha, by nie dało się dojść,
który z komputerów z wnętrza sieci połączył się z danym serwerem. Urządzenie
to nie loguje połączeń, a połączenia są widoczne z IP zewnętrznego.

> Pzdr.
> E.

Pozdrawiam -- Spook.

--